Dear All reader, We are glad to tell all of you that now Bubuye dah ada adik baru. Tak sempat nak upload gambar adik Bubuye. We adopt adik Bubuye dari kak Syikin kt pet show di mines semalam. Excited sangat sampai mama Bubuye terlupa nak mintak no phone kak Syikin nie. We will give full love and care kat adik Bubuye. Pening jugak nak pilih nama nie. Masa Bubuye dulu pun mama Bubuye main letak je. Asalnya nama si tecit nie adalah Tongga kot. Hampir2 kami letak nama dia Wilca(usop wilcha--hahha)..papa bubuye nak letak nama si tecit nie sanji(nama tukang masak dalam citer one piece)..isk..last2 auntie fara nk letak nama si tecit nie as S.H.I.R.O. Actually maksud shiro = putih. Auntie farah nie otaknya telah diracuni oleh kartun2 jepun nun, so dia teringat nama anjing shin chan adalah shiro. Hurm. Shiro pun shiro lah. Risau memula masa mama bubuye nk kenalkan Shiro dengan Bubuye. Alhamdulillah Bubuye dh mula sayang si Shira. Seboleh2 dia tak nak bagi Shiro mengexplore rumah tuh. Beberapa ...
This is blog about my cats, my Qaira Qaisara & Fahryan Hadi, my work and everything that i feel i want to share
sonoknya men kat cat tree bebudak jebon men rambutan tree jer :p
ReplyDeletemoewmania, terpaksa beli cat tree ni..xlarat dh nk tengok beruk2 ni panjat tingkap..umah apartment je, n derang semua indoor cat..so panjat tingkap je keje derang...sejak ada cat tree, dh xde panjat2 tingkap dh...wish dpt bg budak2 beruk ni panjat pokok rambutan..tunggu mama bubuye beli rumah bawah, blh laa erang merasa udara luar :)....(takat laman rumah je...no..no nk kasi jalan2...)...sini banyak kes org curi kucing buat sup...
ReplyDeletesyoknye Nomel dok main hekor BuBuYe :p
ReplyDelete